מתנות לט"ו בשבט

אתם פחות בקטע של נטיעת עצים אך מאד בעניין של חגיגת ראש השנה לאילנות? אם הגעתם עד לכאן, אנו מנחשים שאתם מחפשים מתנות לט"ו בשבט! דבר נוסף שאנו מרשים לעצמנו לנחש הוא שאתם מחפשים מתנה עם ערך – כזו שתהיה בעלת זיקה למועד החגיגי ולסמליו, ושתצליח לגעת ברגש של מקבל המתנה. אז איך תוכלו להודות ולחגוג את השפע בו זכתה ארץ ישראל? רמז דק: עם מגשי פירות עשירים – יבשים וטריים!

מתנות לט"ו בשבט? רעיונות איזו מתנה לתת בחג ט"ו בשבט? "מגש פירות מעוצב לחג ט"ו בשבט" – מדובר על סלסלת פירות חתוכים לט"ו בשבט עם פירות יבשים.

המתנה התבקשת בט"ו בשבט: מגשי פירות יבשים

במועדים וחגים אחרים, אתם לבטח מתלבטים ממושכות מה להעניק במתנה לקרוביכם. ובט"ו בשבט? אין באמת מקום להתלבטות: המתנה המתבקשת, האידיאלית והחגיגית ביותר היא מגש של פירות יבשים! כידוע, בט"ו בשבט נהוג לאכול פירות יבשים, בדגש על אלו שמקורם בארץ ישראל. אנו מבקשים להמליץ לכם על מגש-מתנה מרהיב ביופיו ומרגש בטעמיו: "חגיגת יבשים ממולאים"! רולדת יבשים, תמרים ממולאים, צימוקים וקוקוס – אלו הם רק חלק מהפירות המפנקים והחגיגיים עליהם יתענגו מקבלי המתנה…

ומה עוד ניתן להעניק כמתנה לכבוד ט"ו בשבט?

מלבד מגשי פירות יבשים, תוכלו להעניק גם מתנות נוספות, ביניהן:

  • מגש של פירות טריים – חתוכים, מעוצבים ומתוקים (!)
  • מגש של סושי פירות – טוויסט מתוק למאכל היפני האהוב
  • מגש של פחזניות במילוי קצפת ותותים
  • מגש של מעדן פינוק מוזלי עשיר בפירות!

מעניקים ומקבלים – על החלפת מתנות בט"ו בשבט

מאחר ומדובר "רק" על מועד ולא על חג גדול (כדוגמת ראש השנה או פסח), לא כולם ממהרים לקדש את תרבות החלפת המתנות. מתלבטים אם להעניק מתנות בט"ו בשבט? אין באמת מקום להתלבטות – העניקו מתנה:

  • מתנת ט"ו בשבט לילדים כדוגמת מגש פירות יבשים או טריים, מגלמת בתוכה גם ערך לימודי-חינוכי. תוכלו ללמד בצורה מוחשית וטעימה על המסורת, משמעותו של ראש השנה לאילנות ומדוע נהוג לאכול מפירות הארץ ביום זה.
  • טיפוח מערכת יחסים מקצועית-עסקית נשען בין היתר על הענקת מתנות. בט"ו בשבט אמנם לא מצופה מכם להעניק לעובדיכם תלושי מתנה, אך ראוי בהחלט לחגוג את המועד החגיגי בהרמת כוסית – מפנקת וטעימה. תופתעו גם אתם עד כמה חגיגת פירות במשרד עשויה להניב פירות של גיבוש ועשייה משותפת…
  • והכי חשוב: כשאתם מעניקים, אתם גם מקבלים. הנתינה הטהורה תזכה אתכם בסיפוק אדיר – הרי מה משמח יותר מלראות אדם קרוב אליכם מתרגש ממתנה שהענקתם לו? חג שמח!
אהבת? נא לדרג!

מיוחד לגולשי האתר - 10% הנחה על כל המוצרים!

למימוש הקופון הוסיפו את הקוד 'פרימדונה' בעגלת הקניות