האם להזמין מגש פירות קטן / בינוני / גדול? התשובה היא בהתאם לסוג האירוע!

קטן, בינוני או גדול? כיצד מתאימים את מגש הפירות לאירוע?

יש לך בקרוב אירוע אליו אתם מעוניינים להזמין מגשי פירות מעוצבים וצבעוניים? לעיתים קרובות אנשים יתלבטו לגבי בחירת גודל המגש, כמה זה יותר מידי? איך נמנעים ממצב בו בוחרים מגש קטן מידי שלא יספיק לכל הסועדים? ובאילו טריקים אפשר לנקוט כדי להבטיח שכולם ייהנו ממגש הפירות באירוע? המדריך השלם לבחירת מגש הפירות לפניך. 

ההבדלים בין מגשי הפירות 

באתר האינטרנט כל המגשים נראים אותו הדבר? אין ספק שקשה לאמוד בעין האם המגש יכול להספיק או אולי להיות גדול מידי עבור האירוע. מה שאנחנו כן יודעים הוא שאנשים אוהבים לצרוך פירות בכל גיל ולכן מדובר על הקינוח הכי טוב באירוע, ובכל אירוע מומלץ שיהיה לפחות אחד כזה. הוא מתאים לשומרי המשקל, לילדים קטנים, לאנשים מבוגרים וכולם אוהבים פירות. 

ההבדלים בין מגשי הפירות יכולים להיות גדולים, יכול להיות מגש פירות קטן שמתאים לשני אנשים בלבד ויכול להית מגש ענק שמתאים לעשרים סועדים. איך מבדילים ביניהם? זו אמורה להיות עבודתו של מכין מגש הפירות, שכן בכל הזמנה אמור להיות כתוב ליד כל מגש לכמה סועדים הוא מתאים. 

איך בוחרים את גודל המגש? 

בחירת מגשי פירות לאירועים צריכה להתבסס על כמות הסועדים מתוך נקודת הנחה שכל אחד מהם ירצה לאכול פרי. אנשים מרגישים יותר בנוח לאכול את הפירות כקינוח באירועים, הם טעימים וטריים, מתוקים ומעוררי אנרגיה, ולכן רבים יעדיפו אותם על פני קינוחים אחרים באירוע. בדרך כלל יגישו את המגשים לצד קינוחים אחרים, ובחירת גודל המגש צריכה להתבצע גם על פי שיקולי מקום וגם על פי שיקולי הכמות מבחינת סועדים. 

מגש פירות

להתאים את המגשים לשולחנות באירוע

מגשים תופסים מקום, אין על כך ויכוח, ולעיתים אין מספיק מקום באירוע כדי להגיש אותם באופן הנוח. אם שולחן הקינוחים קטן מכדי להכיל מגש פירות גדול או כמה מגשי פירות גדולים שיתאימו לכמות הסועדים באירוע, ניתן לבחור בשיטה של הנחת המגשים על השולחנות. באופן כזה ניתן להתאים את הבחירה בצורה מדויקת יותר לפי כמות הסועדים. למשל, אם בכל שולחן באירוע יושבים עשרה אנשים ניתן להזמין לכל שולחן מגש גדול לעשרה סועדים, שני מגשים בינוניים או כמה קטנים שיפוזרו על השולחן. 

כשבוחרים מגש לשליחה במתנה

רוצים לשלוח מתנה מגש פירות לחבר או חברה טובים? למישהו אהוב שחוגג יום הולדת או יום נישואין? בדרך כלל ההמלצה תהיה לשלוח מגש שיוכל להתאים לכמה סועדים ולא רק לסועד או סועדת אחת. אם למשל המגש נשלח למקום העבודה, בדרך כלל אנשים ירצו לחלוק את המתנה הטעימה שקיבלו עם החברים לצדם, או אפילו לשמור לעצמם קצת פירות ליום המחרת במקרר.

לא משנה היכן הם גרים אפשר להכין ולשלוח מגשי פירות בתל אביב וגוש דן, ירושלים, חיפה, אשדוד, באר שבע, אילת ולמעשה ניתן לשלוח מגש פירות מעוצב לכל אירוע ולכל מקום בישראל עם משלוח מהיר!

התאמת המגש למסיבה

עומדים לחגוג במסיבה ורוצים שיהיה קינוח קר, טרי וטעים כל הזמן? אם מדובר על מסיבה שנמשכת כמה שעות טובות ההמלצה תהיה לבחור בכמה מגשי פירות קטנים או בינוניים ולא במגש פירות אחד ענק, למרות המראה המרשים שלו. מדוע? כאשר מוציאים מגש פירות בינוני אחד בכל פעם, ניתן לשמור על הטריות והקרירות שלהם, וגם, להימנע מבלגן על שולחן האוכל או הקינוחים. כמו כן, הדבר מונע בזבוז מיותר במידה ואנשים ישבעו קודם לכן. כמו כן, במסיבות ואירועים שנערכים באוויר הפתוח הדבר מומלץ עוד יותר. 

לסיכום, מגשי פירות בוחרים בהחלט על פי גודל ועל פי כמות הסועדים, כאשר מתחשבים בפרמטרים נוספים כמו שיקולי מקום, מיקום האירוע ועוד.

אהבת? נא לדרג!

מיוחד לגולשי האתר - 10% הנחה על כל המוצרים!

למימוש הקופון הוסיפו את הקוד 'פרימדונה' בעגלת הקניות