האם ישנן מתנות בריאות ומתוקות? אתם עשויים להיות מופתעים…

שנת 2020 תיזכר בזכות שני דברים: השנה בה התפרץ נגיף הקורונה והשנה בה יותר אנשים טיפחו מודעות לאורח חיים בריא. והנה תזכורת: בחורף שעבר, התגלו מקרים ראשונים של הנגיף בישראל. זמן קצר לאחר מכן, ישראל נכנסה לסגר כללי. הסגר אכן הצליח להוריד את שיעורי התחלואה, אך מצד שני "עודד" בעיות בריאותיות אחרות: ישיבה ממושכת (כן, כשהעברתם ימים שלמים בבינג'ים), נטישת תוכנית האימונים עם סגירת חדרי הכושר ואיך לא – אכילה רגשית לפי תפריט שרחוק מלהיות מאוזן או בריא.

כיום, שנה וחצי אחרי (כשישנם דיבורים על סגר נוסף), ישראלים רבים מרגישים חזקים יותר ומודעים יותר: איך לצלוח סגר ולשמור על אורח חיים בריא גם תחת ההגבלות. בהקשר זה, אי אפשר שלא לתהות: האם הענקת מתנה מתוקה (בשגרה או בסגר), חייבת להתנגש בהכרח באורח חיים בריא ובתפריטו של האדם שרוצים לפנק? התשובה היא שלא!

העניקו מתנה ואחלו: "רק בריאות"!

החגיגה והסיפוק האמיתיים נוצרים עם הענקת מתנה בריאה – כזו שניתן לחגוג איתה בימות השגרה ובמועדים המיוחדים. אנו מודעים לכך שלא פשוט למצוא מתנה שעומדת בתנאים שאתם מציבים: מתוקה, טעימה ובריאה. ואכן, נדמה כי השילוש הזה לא באמת יכול להתקיים ("גם מתוק וגם בריא? אין כזה דבר…"). ובפועל? אנחנו שמחים להוכיח לכם אחרת!

ב"פרימדונה", תוכלו להתרשם ממגוון מתנות בריאות, כאלו שיספקו רגעים מתוקים, מזינים, בריאים וללא ייסורי מצפון מיותרים! לפניכם, הצעות ל-3 מתנות ססגוניות, בריאות ומשמחות:

  • מגש פירות יבשים – לצד האנשים שעבורם הפינוק האולטימטיבי הוא פירות טריים, ישנם אלו שהפירות היבשים הם הפייבוריטים שלהם. אנו ממליצים לכם על מגש "חגיגת יבשים ממולאים", המשדרגים את טעמם ומרקמם של הפירות היבשים. אז מה דעתכם על תמרים ממולאים באגוזי מלך ורולדת יבשים?
  • פינוקי סושי פירות – אצות, אורז, ירקות ודגים נאים? OUT! דפי סויה, קוקוס, פירות ואגוזים? IN! אלו מכם שרוצים להפתיע עם מגש ייחודי ולא שגרתי, הנה הוא לפניכם: מגש סושי פירות! האפקט האדיר של הסושי המתוק נוצר בזכות מקוריות ויצירתיות, נראות אטרקטיבית וטעם משובח!
  • מגש פירות טריים – ואי אפשר לדבר על מתנות בריאות מבלי לדבר על ה-מתנה: מגשי פירות טריים! ישנן מתנות שהענקתן מגלמת בתוכן הימור קל ("הם יאהבו את המתנה? כולי תקווה שכן!"). עם זאת, ישנן מתנות ששביעות הרצון הגבוה מהן – ודאית! מגש פירות הוא מתנה מנצחת – כזו שתמיד משמחת ומתקבלת בפנים מחויכות. הפירות גדושים בוויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים, והם מתאימים פשוט לכולם – מטבעוניים, דרך שומרי כשרות ועד הריוניות.

לשלוח מתנה מתוקה ומושחתת? זו בהחלט אפשרות. עם זאת, ישנה אפשרות בריאה יותר ומתוקה לא פחות: מגשי פירות, סושי מפירות וקוקוס, מעדני מוזלי, פירות יבשים ועוד.

אהבת? נא לדרג!

מיוחד לגולשי האתר - 10% הנחה על כל המוצרים!

למימוש הקופון הוסיפו את הקוד 'פרימדונה' בעגלת הקניות