בעיצומו של הגל הרביעי: רעיונות עבור מתנות

גם אם אינכם מגדירים עצמכם כצרכני חדשות, לבטח הגיעה גם לאוזניכם הידיעה הבאה: האפשרות לסגר נוסף בתקופת החגים, נמצאת על השולחן. כמוכם, גם אנחנו לא יכולים לשלוט על החלטות הממשלה ואיננו יודעים מה צופן העתיד. עם זאת, אנחנו בהחלט יכולים לשלוט על טעמו של הסגר במידה ואכן יהיה כזה! אנחנו ב"פרימדונה", מזמינים אתכם להתרשם ממגוון מתנות סגר מתוקות, באמצעותן תוכלו לפנק ולשמח את האנשים הקרובים אליכם.

לא מעטים אלו המעידים כי בעקבות הסגרים הקודמים הם חרגו מתפריטם העלו במשקלם. למרות זאת, אין זה אומר בהכרח שגם הסגר הקרוב יאופיין בתזונה לא בריאה ועלייה נוספת במשקל. מדוע? משום שמתנת סגר אכילה, מפנקת ומתוקה יכולה וצריכה להיות גם בריאה! אנו שמחים להציע לכם מגוון מתנות סגר בריאות שישאירו את ייסורי המצפון מחוץ לדלת!

אז אילו מתנות תוכלו לשלוח ליקיריכם בסגר?

בסגר, כמו בסגר, אין אפשרות להיפגש עם החברים והמשפחה. עם זאת, לשלוח להם בהפתעה מתנות מתוקות – כן! אם במקרה מבליחה לראשכם השאלה "איזו מתנה מפנקת ושווה אוכל להעניק?", דעו כי אתם נמצאים במקום הנכון – לנו יש את התשובה! אנו שמחים להציע לכם 3 מתנות מפנקות ומשמחות שימתיקו את תקופת הסגר:

  • המתנה הקלאסית – מגשי פירות – אי אפשר לדבר על מתנות לסגר מבלי לדבר על מגשי פירות. בסגרים הקודמים מגשי הפירות כיכבו בבתים רבים לאחר שנשלחו אליהם כמתנה. שלא נדע מסגר נוסף, אך במידה והתחזיות יתממשו, דעו כי יש לכם מתנה מנצחת – ססגונית, בריאה ומדויקת! מגשי הפירות מוצעים במספר גדלים ובמנעד מחירים רחב, ואלו מאופיינים בחיתוך מעוצב, אסתטיקה מרשימה ואיך לא – טעם מתוק!
  • המתנה המקורית – סושי פירות – חכו רגע לפני שאתם מציינים בהערות להוסיף להזמנה אקסטרה סויה וג'ינג'ר! את היקרים לכם תוכלו להפתיע עם מתנה מתוקה, מיוחדת ומקורית – סושי פירות! במגשי הסושי המתוקים שלנו את האורז מחליף הקוקוס ואת הירקות – פירות מתוקים. נוכל לתאר לכם במילים עד כמה מענג הביס מהסושי הזה, אך עד שלא תטעמו, לא תבינו…
  • המתנה האלגנטית – מעדן פירות מוזלי – יש רק דבר אחד שישראלים אוהבים יותר מארוחות בוקר: ארוחות בוקר המוגשות בבתי הקפה ובתי המלון. כידוע, בתקופת הסגר אפשר לצאת לחופשה רק בדמיון מודרך, אך זה לא אומר שאי אפשר ליצור את האווירה המפנקת בבית. אז עד שתצאו יחד לחופשה, שלחו להורים, לאחים ולחברים מגש עם מעדן פירות מוזלי. הפירות הטריים, הגרנולה הפריכה והיוגורט העשיר – אלו יוצרים את הביס המתוק המושלם!

בסגר המדינה אולי סגורה, אך הלב – תמיד נשאר פתוח! מתנות בונות גשר, מקרבות ומקלות על הגעגועים. פנקו את האנשים האהובים עליכם עם מתנות בריאות, עשירות ומתוקות לסגר מבית "פרימדונה".

אהבת? נא לדרג!

מיוחד לגולשי האתר - 10% הנחה על כל המוצרים!

למימוש הקופון הוסיפו את הקוד 'פרימדונה' בעגלת הקניות