שאלות נפוצות

איך אוכל לוודא שהסלסלה שהזמנתי תגיע טרייה, קרה וטעימה ביום המשלוח המתוכנן?

כאשר אתם מזמינים סלסלת פירות מפרימדונה, אתם יכולים להיות בטוחים שהסלסלה תגיע ליעדה בזמן, כשהיא מלאה בפירות טריים וטעימים. ביום המשלוח, אנו מכינים את הסלסלה שלכם זמן קצר לפני המשלוח, ושולחים אותה ברכב מקורר בתנאים אופטימליים, בהתאם לדרישות משרד הבריאות. כך, תוכלו ליהנות מפירות טריים כאילו הרגע נקטפו מהשדה.

האם הסלסלה שאקבל תיראה בדיוק כמו זו שבתמונות באתר?

התשובה היא גם כן וגם לא. התמונות באתר מציגות דוגמה כללית של המוצר שהזמנתם, אך תכולת הסלסלה עשויה להשתנות בהתאם לעונת השנה ולזמינות הפירות. אנו מקפידים להשתמש תמיד בפירות האיכותיים, הטריים והמתאימים ביותר לסלסלה שלכם. ניתן תמיד ליצור איתנו קשר כדי לוודא את תכולת הסלסלה הספציפית לפני ההזמנה.

האם ניתן לשנות או להחליף פירות בסלסלה שהזמנתי?

אם יש לכם העדפות מיוחדות, אלרגיות או סתם לא אוהבים פרי מסוים שמופיע באתר, אנו נשמח לעזור. תוכלו ליצור איתנו קשר ואנחנו נציע לכם תחליפים מתאימים כדי שתוכלו ליהנות מהסלסלה המושלמת עבורכם. שימו לב כי השינויים אפשריים בהחלפות נקודתיות של פירות בהזמנה קיימת, ולא ניתן להזמין סלסלות עם תכולה מותאמת אישית לחלוטין.

האם אפשר לקבל את המשלוח שלי כבר מחר?

כמובן ובשמחה! במהלך ההזמנה, תתבקש לבחור את התאריך והשעה המועדפים עליך למשלוח. ניתן להזמין את סלסלת הפירות לכל מועד שתבחר, החל משלוש שעות מרגע ההזמנה והלאה. שיהיה בתיאבון!

האם אפשר להתאים או לשנות את כתובת המשלוח?

אין שום בעיה כל עוד לא התחלנו לעבוד על ההזמנה! בעת ביצוע ההזמנה, פשוט ציינו את הכתובת החדשה שאליה תרצו לשלוח את סלסלת הפירות. אם תרצו, נשמח גם לתאם את המשלוח ישירות עם המקבל ולשמור על ההפתעה מבלי לחשוף את תוכן המשלוח.

אהבת? נא לדרג!