שאלות נפוצות

איך אדע שהסלסילה שהזמנתי תגיע טרייה, צוננת וטעימה ביום המשלוח המתוכנן?

כשאתם בוחרים סלסלת פירות של פרימדונה, אתם יכולים להיות בטוחים שהסלסילה תגיע לכתובת המיועדת בזמן, כשהיא מכילה שפע של פירות טריים וטעימים. ביום המשלוח המיועד, נכין את הסלסלה שלכם רק מעט טרם המשלוח, ונשלח אותה ברכב מקורר, בתנאים אופטימליים על פי דרישת משרד הבריאות – כך שתגיע אליכם כאילו הרגע נקטפה מהשדה 🙂

הסלסלה שאקבל תיראה בדיוק כמו זה שבתמונות האתר?

התשובה היא כן ולא. התמונה באתר היא תמונת המוצר שהזמנתם כאשר תכולתה של סלסילת פירות היא עונתית בחלקה. תכולתה של סלסלת פירות עשויה להשתנות בשל המגוון של פירות איכותיים וטעימים על פי העונה או טיב הפירות. אנחנו תמיד משתמשים בפירות האיכותיים, הטריים והמתאימים ביותר עבור סלסלת הפירות שלכם – ואתם יותר ממוזמנים ליצור עימנו קשר ולבדוק בנוגע לתכולת כל מוצר טרם ההזמנה.

יש לי השגות בנוגע לתכולת הסלסילה, הייתי מעוניין לשנות או להחליף פירות בה. זה אפשרי?

אם אתם רוצים להזמין סלסלת פירות או מגש פירות ויש לכם בעיה, אלרגיה, או סתם חוסר חיבה לפרי מסוים מבין הפירות המופיעים באתר – התקשרו אלינו, נשמח להציע לכם תחליפים לאותו הפרי, על מנת לאפשר לכם הנאה מושלמת מהסלסלה שאתם מזמינים. שימו לב שזה נכון בנוגע להחלפה נקודתית של פירות בהזמנת סלסלת פירות קיימת – אנחנו לא ערוכים לקחת הזמנות מפורטות בנוגע לתכולת סלסלות הפרי אלא על פי הכתוב באתר בלבד.

אני צריך את המשלוח שלי למחר, זה בסדר?

ברור ובשמחה! במהלך ההזמנה נשאל אותך, מה הוא מועד המשלוח המושלם עבורך, כולל תאריך ושעה. תוכל להזמין את סלסלת הפירות שהזמנת לכל מועד, החל משלוש שעות מרגע ההזמנה והלאה. ושיהיה בתיאבון!

אני צריך את המשלוח שלי לכתובת אחרת, איך מסתדרים עם זה?

אין שום בעיה! במהלך ההזמנה נשמח לשמוע ממך לאן אתה מבקש לשלוח את סלסילת הפירות שלך. אם תבקש שנתאם את המשלוח עם מקבלו – נשמח לעשות כן, ואנחנו מבטיחים לא לגלות במה מדובר – כדי לשמור על ההפתעה…